//Little Lady :3

"

Aku seorang perempuan

Thursday, November 21, 2013 @ 11:11 PM | 0 Comment [s]

Yeahh!! Aku seorang wanita yg bercita-cita tinggi utk mengubah hidup keluarga aku. Dengan izin Allah untuk aku terus berjaya. Setiap manusia mesti ada impian tersendiri termasuklah orang yg impiannya musnah tapi masih boleh dibaiki balikkan ... ;) Mungkin aku akan melangkah ke dunia baru untuk tahun yg akan datang, atau mungkin bulan depan, dan juga bila-bila masa sahaja. Dan dunia yg baru itu mungkin dan mesti aku tak dapat jumpe kawan-kawan yg aku kenal sejak sekian lama. Aku harap dapat jumpa yg seorang insan yg ingin berjuang seperti aku untuk terus hidup hehehe.. ;3 Insyallahhh :D
Semoge penanda kertas SPM ena tu seorang yg tabah menghadapi dugaan dan sentiasa bahagia. :) 

nota sampingan:// isnin exam sains. paper 2 buatlah ena tersenyum sikit boleh tak ??



Older Post
The Disclaimer


hello ! Welcome to the world of my creation :3 please follow back ! *from: EnaAreena*
Navigations!

Diary About Stuff


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Shams Oon
Basecode by : Nurynn
Owner : EnaAreena
Other: 3 1 5

Best View at GOOGLE CHROME!