//Little Lady :3

"

saya budak FORM 4 (Y)

Friday, January 13, 2012 @ 8:15 AM | 0 Comment [s]




assalamualaikum nd hai ! guys :)
dah lama tak jumpe . apa khabar ?? kepada orang-orang yg selalu BW kat blog ina yg tak seberapa ni. 
hehe.. ina ucapkan TERIME KASIH BANYAK BANYAK  tau. kerjasama anda diperlukan untuk ina memajukan blog ina.
eh ! awak . awak tau tak saya sekarang dah masuk FORM 4 (Y)  dan saya akan jalani kehidupan berbeza di sekolah. disebabkan ina menjadi pengawas senior dan belajar mata pelajaran yg asing bagi ina. iaitu EKONOMI ASAS. alah , ina bukan pandai sangat pun nak ambik PRINSIP AKAUN, BIOLOGI , KIMIA & FIZIK. ina just ambik aliran SASTERA . so , kalau nak ketawekan. pegi ketawe jauh jauh. jangan nak jadi tukang PENYEBOK plakk  :P
dan sekarang ni , ina tengah rasa rindu kat kawan belakang sekali & hujung sekali kat kelas yg sekarang tinggal kerusi , meja & pengganti dye. dan dye bernama NurSabrina .  dah seminggu ina tak jumpe dye. dan ina dengar dye dapat  asrama kat SEKOLAH TEKNIK ERT AZIZAH. WAH !! bestnye SAB. ko dapat asrama. macam mana ?? ko boleh dapat asrama . cube berkongsi sikit dengan aku . hihi .. alah nak gurau je ..
eh ! awak. sekarang ni saya suke kelas yg saya menetap ni. kelas ni macam macam orang pun ada tau. dan nama dye ialah

hahaha .. saya dah turun kelas la .. malunye. ^.^
dan sepatutnya saya tak skola kat SMK IMPIAN EMAS . disebabkan kekurangan pendapatan. jadi tak dapat la saya masuk ke skola tersebut. :(  NOW !! saya masih stay kat skola yg sama .. :)

saya sayang skola saya <3
dan secara jujurnya. saya sangat rindukan 3 Delima yg sewel+bising. dan juga , GENG GENG saya yg comel comel itu.
ILOVEYOU U ALL <3





Older Post | Newer Post
The Disclaimer


hello ! Welcome to the world of my creation :3 please follow back ! *from: EnaAreena*
Navigations!

Diary About Stuff


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Shams Oon
Basecode by : Nurynn
Owner : EnaAreena
Other: 3 1 5

Best View at GOOGLE CHROME!